Pages

Sunday, February 24, 2013

ඔබ සිත්ගත් ගීයක් මට දැනෙන හැටි - තාමත් ඔබෙ හමුවීමත් මට හීනයක් වගේ (තෙවන දිගහැරුම)


මා දුටු සුන්දරත්වය මොහොතකට හෝ මේ ගීතය තුලින් ඔබටත් දකින්න සිතේනම් මෙන්න ඒ සදහා ඉඩක්....


උදාර සමරවීරගේ සංගීත රිද්මයත්, දිලාන් ගමගේගේ වාංමාලාවත් සුරේන්ද්‍ර පෙරේරාගේ රිද්මයානුකූල නාදයත් එක්ව මුසුකොට නිමවූ මේ ගීතය මාගේ සිත්ගත් ගීතගොන්නට එක්කරගැනීමට මා යොමුකලේ එහිවූ රූපමය ස්වභාවයයි.  හැගුම්බරවූ දෘෂ්‍යම රූපකාව්‍යය නොවන්නට මේ ගීය මාහට තවත් එක් ගීතයක් වන්නට තිබිණි. එහෙත් එසේ නොවී මතකයේ රැදෙන ගීයක් බවට පත්කිරීමේ ගෞරවය සහන් අබේසේකර නම් වූ කලාකරුවාටත් හිමිවිය යුතුයැයි මට සිතේ.

මුණනොගැසුණු යෞවනියක් හා පෙමෙන් බැදෙන තරුණයකුගේ සිතේ නැගෙනා සිතුවිලි බොහොමයකි. තරුණියගේ සිත තුලත් එසේමැයි. හමු නොවුණත් මොහොතකදී යෙදෙන දොඩමලුවීම් ක්‍රමක්‍රමයෙන් ඔවුනොවුන්ගේ ලෝකය බවට පත්වෙයි. එවන් අවස්ථා වලදී එකී ආදරලෝකය හැරුනුකොට තෙවැන්නකට කොහෙත්ම ඉඩක් නොමැත. බාහිර පරිසරයේ සිදුවන ක්‍රියාකාරකම් තමන්ට නොදැනෙනවා සේම තමන් සිදුකරන සියල්ලක් තුළම මනසින් ජීවත් වනුයේ තමා හදවතින්ම  පෙම් කරන ආදරවන්තයාගේ/ආදරවන්තියගේ ලෝකය තුලයි. සිත ආදර හැගීම් වලින් වෙලී යයි. ඔහුගෙන් තොරක් ලොවක් නොමැති තරමටම. දෙහදේ ඇතිවන්නාවූ නිරන්තර දොඩමලුවීම් තව තවත් ඔවුනොවුනගේ හදවත් නොදැක සිටීමට බැරි තරමට ලං කරයි. තාමත් මුන ගැහුනේ නැතත් මුණගැසීමේ ආශාව සිතතුළ රජ කරයි. ආදර හැගීම් වලින් සිත් පිරෙයි. එකිනෙකාට ලංවී පෙම්බස් දෙඩීමට සිත්දේ.

"තාමත් මුන ගැහුනේ නැතත් දෑස් දෙක ඔබේ
හිතට හිතක් ලන් වීලා කල්පයක් වගේ
දැනෙන තරම් ලග නැති පාලුව අනන්තය වගේ" යන ගීතයේ පදවැල් එය මනාවට දෙසවනට යොමුකරවයි.

නමුත් හදින් ලංවුණු ඔවුනොවුන් පළමුව දකිද්දී ඔවුනොවුනගේ සැබෑ ස්වරූපය දකින මොහොත සැබැවින්ම හදවතේ ආදරය, කුතුහලය, බිය හා මුසුවූ ලැජ්ජාශීලීත්වය පිරී තිබේ. එය අතුරුදහන් වන්නේ තමන් හදවතින් ලෙන්ගතුවූ බලපොරොත්තුවූ රූපකායම තමාඉදිරියේ සිටිද්දීය. එය එසේ වීනම් සැබවින්ම එය සිහිනයක් නොවේද? 

තාමත් මුන ගැහුනේ නැතත් දෑස් දෙක ඔබේ
හිතට හිතක් ලන් වීලා කල්පයක් වගේ
දැනෙන තරම් ලග නැති පාලුව අනන්තය වගේ
තාමත් ඔබෙ හමුවීමත් මට හීනයාක් වගේ....
තාමත් ඔබෙ හමුවීමත් මට හීනයාක් වගේ....

මේ පිරිමි රළු පපුවේ ගැස්මන් පවා
ඔය හිතට කාවැදිලා සිහිනෙන් පවා
දුරින් ඉන්න බෑ මට නම් එන්න පණ මගේ
තාමත් ඔබෙ හමුවීමත් මට හීනයාක් වගේ ...

තාමත් මුන ගැහුනේ නැතත් දෑස් දෙක ඔබේ
හිතට හිතක් ලන් වීලා කල්පයක් වගේ
දැනෙන තරම් ලග නැති පාලුව අනන්තය වගේ
තාමත් ඔබෙ හමුවීමත් මට හීනයාක් වගේ....
තාමත් ඔබෙ හමුවීමත් මට හීනයාක් වගේ....

හිත් පොඩියේ තනි වෙච්ච කුම්අදෝනා
පවසන්න අතින් වෙලා තුරුලට වෙලා
දුරින් ඉන්න බෑ මට නම් එන්න පණ මගේ
තාමත් ඔබෙ හමුවීමත් මට හීනයාක් වගේ ...
තාමත් මුන ගැහුනේ නැතත් දෑස් දෙක ඔබේ...

No comments:

Post a Comment